Fri frakt over 799 NOK (småvarer) Ingen tollavgift Åpent kjøp i 14 dager

REKLAMASJON

JEG HAR MOTTATT ET DEFEKT PRODUKT

Så trist å høre! Send oss følgende på info@sleepo.no

  • Ditt ordrenummer (du finner dette i ordrebekreftelsen)
  • En tydelig beskrivelse av problemet
  • Bilder som viser defekten/e samt et helhetsbilde av produktet
  • Et bilde av ID-merket som vanligvis sitter på undersiden av produktet
  • Bilder av emballasjen, uavhengig om den er hel eller skadet
  • Adresse/telefonnummer (hvis dette har endret seg siden du la inn bestillingen)

Behandlingstid: 2-4 dager

Så trist å høre at produktet ditt er defekt! Dette skal vi selvfølgelig hjelpe deg med. For at vi raskt og effektivt skal kunne behandle din reklamasjon, ber vi om at du sender oss nødvendig informasjon på info@sleepo.no.

Det vi trenger for å behandle reklamasjonen din er først og fremst ditt ordrenummer, som du finner i ordrebekreftelsen du fikk tilsendt på e-post ved bestilling.

Deretter trenger vi en beskrivelse av hvordan problemet oppsto – var det der fra starten av? Har det skjedd under montering eller etter bruk? Vennligst beskriv så detaljert som mulig, så vi kan behandle saken raskt.

Vi trenger også bilder av hele produktet, samt bilder av defekten/e eller en video hvis det kan forklare problemet bedre. Det kan noen ganger være vanskelig å fange på bilder. De fleste av produktene våre har et ID-merke som vi også ønsker et bilde av, dette finnes vanligvis på undersiden av produktet, for eksempel under stolsetet, bordplaten eller lampens fot. Noen ganger kan det også være på baksiden av produktet, for eksempel på en kommode eller skap. Hvis produktet ikke har et ID-merke, kan du fortsatt sende inn reklamasjonen til oss.

Hvis defekten var der fra starten av, det vil si når du pakket ut bestillingen din, ønsker vi også bilder av emballasjens sider, bilder av innpakningen og bilder av skadeområdet på emballasjen, hvis du finner det.

Så snart du har sendt all informasjon via e-post, vil vi behandle reklamasjonen din. Vi bekrefter mottak av reklamasjonen innen 48 timer og vil komme tilbake til deg med en løsning innen 2-4 dager.

Når vi løser en reklamasjon, vil vi alltid først tilby en løsning der vi retter opp problemet. Hvis mulig, vil vi tilby reservedeler, eller vi kan bli enige om et prisavslag for defekten/e. Hvis produktet er ubrukelig, bytter vi det selvfølgelig ut. Hvis du allerede vet hvordan du ønsker at vi skal løse reklamasjonen, kan du gjerne inkludere dette i e-posten din, så vi kan ta det med i behandlingen og gjøre vårt beste for å tilby den ønskede løsningen.

Hvis du har betalt med faktura og den snart forfaller, kan du fortsatt betale den. Det vil ikke påvirke utfallet av reklamasjonen. Du kan også velge å pause fakturaen kostnadsfritt hos Svea i opptil 14 dager. Dette kan gjøres enkelt via Sveas app eller ved å logge inn på deres nettside. Der velger du "Rapporter retur", og forfallsdatoen vil bli utsatt. Hvis du trenger hjelp, kan du kontakte Svea på 739-306 70 eller wpa@sveafinans.no, som kan hjelpe deg videre.

Har du flere spørsmål eller usikkerheter om hvordan du sender inn en reklamasjon til oss, er du velkommen til å ta kontakt! Du kan nå oss både på e-post, chat og telefon.

 

DET HAR OPPSTÅTT PROBLEMER MED PRODUKTET MITT

Så trist å høre! Send oss følgende på info@sleepo.no

  • Ditt ordrenummer (du finner dette i ordrebekreftelsen)
  • En tydelig beskrivelse av problemet
  • Bilder som viser defekten/e samt et helhetsbilde av produktet
  • Et bilde av ID-merket som vanligvis sitter på undersiden av produktet
  • Adresse/telefonnummer (hvis dette har endret seg siden du la inn bestillingen)

Behandlingstid: 2-4 dager

Så trist å høre at det har oppstått problemer med produktet ditt! Vi skal selvfølgelig hjelpe deg med dette. For at vi raskt og effektivt skal kunne behandle din reklamasjon, ber vi om at du sender oss nødvendig informasjon på info@sleepo.no.

Det vi trenger for å behandle reklamasjonen din er først og fremst ditt ordrenummer, som du finner i ordrebekreftelsen du fikk tilsendt på e-post ved bestilling.

Deretter trenger vi en beskrivelse av hvordan problemet oppsto. Beskriv gjerne så detaljert som mulig, så vi kan behandle saken raskt. Hva ble produktet utsatt for da defekten oppstod? Har problemet utviklet seg over tid, eller oppstod det plutselig?

Vi trenger også bilder av hele produktet, samt bilder av defekten/e eller en video hvis det kan forklare problemet bedre. Noen ganger kan det være vanskelig å fange på bilder. De fleste av produktene våre har et ID-merke som vi også ønsker et bilde av, dette finnes vanligvis på undersiden av produktet, for eksempel under stolsetet, bordplaten eller lampens fot. Noen ganger kan det også være på baksiden av produktet, for eksempel på en kommode eller skap. Hvis produktet ikke har et ID-merke, kan du fortsatt sende inn reklamasjonen til oss.

Så snart du har sendt all informasjon via e-post, vil vi behandle reklamasjonen din. Vi bekrefter mottak av reklamasjonen innen 48 timer og vil komme tilbake til deg med en løsning innen 2-4 dager.

Når vi løser en reklamasjon, vil vi alltid først tilby en løsning der vi retter opp problemet. Hvis mulig, vil vi tilby reservedeler, eller vi kan bli enige om et prisavslag for defekten/e. Hvis produktet er ubrukelig, bytter vi det selvfølgelig ut. Hvis du allerede vet hvordan du ønsker at vi skal løse reklamasjonen, kan du gjerne inkludere dette i e-posten din, så vi kan ta det med i behandlingen og gjøre vårt beste for å tilby den ønskede løsningen.

Har du flere spørsmål eller usikkerheter om hvordan du sender inn en reklamasjon til oss, er du velkommen til å ta kontakt! Du kan nå oss både på e-post, chat og telefon.

 

SKADET LEVERING

Så trist å høre! Send oss følgende på info@sleepo.no

  • Ditt ordrenummer (du finner dette i ordrebekreftelsen)
  • En tydelig beskrivelse av hvordan leveringen foregikk
  • Bilder av emballasjens sider, uavhengig om den er hel eller skadet. Samt bilder av eventuelt inneremballasje
  • Bilder som viser defekten/e samt et helhetsbilde av produktet
  • Adresse/telefonnummer (hvis dette har endret seg siden du la inn bestillingen)

Viktig at e-posten sendes til oss innen tre dager etter mottakelsen av den skadde leveransen.

Behandlingstid: 2-4 dager

Så trist at bestillingen din kom frem skadet! Dette skal vi selvfølgelig hjelpe deg med. For at vi raskt og effektivt skal kunne hjelpe deg videre, ønsker vi at du sender oss nødvendig informasjon på info@sleepo.no innen tre dager etter at du mottok den skadde leveransen.

Det vi trenger for å kunne behandle reklamasjonen, er først og fremst ditt ordrenummer, som du finner i ordrebekreftelsen som ble sendt til deg via e-post ved bestilling.

Deretter trenger vi en tydelig beskrivelse av hvordan skaden oppstod. Vennligst beskriv hvordan leveringen foregikk. Var skaden synlig på pakkene da sjåføren kom? Oppstod skaden under håndteringen av pakken? La du merke til skader på emballasjen før du tok imot leveringen? Hvis ikke, hvorfor? Beskriv gjerne så detaljert som mulig, så vi lettere kan behandle saken raskt.

Vi trenger også bilder av emballasjen, her vil vi ha bilder av alle sider, og hvis mulig, bilder av den skadede delen. Vi vil også ha bilder av eventuell innpakning. Deretter trenger vi bilder av hele produktet, samt bilder av defekten/e eller en video hvis det bedre kan vise problemet – noen ganger kan det være vanskelig å fange det på bilder.

Så snart du har sendt inn all informasjon som beskrevet, vil vi behandle saken din. Vi bekrefter mottak av reklamasjonen innen 24 timer og kommer tilbake med en løsning innen 2-4 dager.

Når vi behandler et tilfelle med skadet levering, vil vi alltid først tilby en løsning der vi retter opp problemet. Hvis mulig, vil vi tilby reservedeler, eller vi kan bli enige om et prisavslag for defekten/e. Hvis produktet er ubrukelig, bytter vi det selvfølgelig ut. Hvis du allerede vet hvordan du ønsker at vi skal løse saken, kan du gjerne inkludere dette i e-posten din, så vi tar det med i behandlingen og gjør vårt beste for å tilby den ønskede løsningen.

Har du flere spørsmål om hvordan du sender inn et tilfelle til oss, ikke nøl med å kontakte oss! Du kan nå oss både på e-post, chat og telefon.

 

HVA SKJER NÅ?

  • Vi kommer tilbake med en løsning innen 2-4 dager

Så trist at du har måtte kontakte oss på grunn av problemet med bestillingen din. Vi beklager dette. Det er bra at du har sendt all nødvendig informasjon til oss! Dette skal vi selvfølgelig finne en løsning på.

Vi vil bekrefte at vi har mottatt e-posten din innen 48 timer, og vårt mål er å komme tilbake til deg med en løsning innen 2-4 dager.

Har du glemt å sende med nødvendig informasjon, kan du gjerne sende dette på e-post i samme e-posttråd, så blir det lettere for oss å behandle saken.

Når vi løser en reklamasjon, vil vi alltid først tilby en løsning der vi retter opp problemet. Hvis mulig, vil vi tilby reservedeler, eller vi kan bli enige om et prisavslag for defekten/e. Hvis produktet er ubrukelig, bytter vi det selvfølgelig ut. Hvis du allerede vet hvordan du ønsker at vi skal løse reklamasjonen, kan du gjerne sende oss den informasjonen, så vi tar det med i behandlingen og gjør vårt beste for å tilby den ønskede løsningen.

Skulle det være tilfelle at leveringsadressen som er angitt på ordrebekreftelsen ikke lenger er korrekt, er det viktig at du informerer oss om dette. Du kan gjerne oppdatere oss med din nye adresse eller telefonnummer i samme e-posttråd.

Husk at det alltid er viktig å oppbevare emballasjen til saken er løst, med mindre vi er enige om noe annet.

Har vi allerede blitt enige om en løsning for reklamasjonen din?

Prisavslag
Hvis vi har blitt enige om prisavslag, vil tilbakebetalingen skje på samme måte som du valgte ved bestilling. Hvordan går tilbakebetalingen min til?

Reservedel
Hvis vi har blitt enige om en løsning der vi sender en reservedel, vil du få informasjon om leveringstidspunkt og hvordan delen leveres på e-post. Hvis det er en hjemlevering, vil transportøren kontakte deg for å avtale leveringstidspunkt så snart delen er sendt. Hvis det er et mindre pakke som sendes til hentested, vil du få SMS når den er klar for henting.

Ny Produkt
Hvis vi har blitt enige om en løsning der vi sender et nytt produkt, vil du få informasjon om leveringstidspunkt og hvordan det leveres til deg på e-post. Hvis det er en hjemlevering, vil transportøren kontakte deg for å avtale leveringstidspunkt. Hvis det er en mindre pakke som sendes til hentested, vil du få SMS når den er klar for henting.

Har du flere spørsmål om din sak, er du velkommen til å kontakte oss! Du kan nå oss både på e-post, chat og telefon.

Betalningsmåte


FAKTURA
Har du allerede betalt fakturaen din, vil du motta en e-post fra Svea med instruksjoner om hvordan du kan gå videre for å få tilbakebetalingen.

Har du ikke betalt fakturaen din, vil du motta en kreditnota fra Svea innen 24 timer etter at vi har utført korrigeringen av betalingen din. Kreditnotaen er en «faktura» med et minusbeløp, så snart du mottar den trekker du bare fra beløpet fra den originale fakturaen og betaler det resterende beløpet på den originale fakturaen.

Ved ytterligere spørsmål om tilbakebetalingen henviser vi til Svea på telefonnummer 739-306 70 eller wpa@sveafinans.no, som vil hjelpe deg videre.

KORTBETALING
Har du valgt å betale direkte med kort ved kjøp, vil du motta tilbakebetalingen innen 2-5 bankdager.

Ved ytterligere spørsmål om tilbakebetalingen henviser vi til Svea på telefonnummer 739-306 70 eller wpa@sveafinans.no, som vil hjelpe deg videre.

VIPPS
Har du valgt å betale med Vipps, vil du få en Vipps tilbake.

Ved ytterligere spørsmål om tilbakebetalingen henviser vi til Svea på telefonnummer 739-306 70 eller wpa@sveafinans.no, som vil hjelpe deg videre.

DELBETALING
Har du valgt delbetaling, vil totalsummen din bli oppdatert. Du vil kunne se det hos Svea via deres app eller ved å logge inn på nettsiden 24 timer etter at vi har gjennomført korrigeringen av betalingen din.

Ved ytterligere spørsmål om tilbakebetalingen henviser vi til Svea på telefonnummer 739-306 70 eller wpa@sveafinans.no, som vil hjelpe deg videre.

DIREKTBANKBETALING
Har du valgt å betale direkte ved kjøp med Trustly, vil tilbakebetalingen vanligvis ta 2-5 dager, men i unntakstilfeller kan det noen ganger ta opptil 14 dager å gjennomføre. I enkelte tilfeller kan det være nødvendig å gå tilbake til datoen da kjøpet ble gjort for å se både transaksjonen og tilbakebetalingen.

Ved ytterligere spørsmål om tilbakebetalingen henviser vi til Svea på telefonnummer 739-306 70 eller wpa@sveafinans.no, som vil hjelpe deg videre.

Alltid på Sleepo!

Fri frakt over 799 NOK (småvarer) Ingen tollavgift
Sleepo tilbyr rask levering i hele Norge.
Åpent kjøp i 14 dager
Åpent kjøp i 14 dager
;