Fri frakt over 799 NOK (småvarer) Åpent kjøp & ingen tollavgift

Kundeservice

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene.

Sleepo kundeservice

Vår kundeservice er alltid tilgjengelig hvis du ønsker informasjon om våre produkter, eksisterende bestillinger, levering eller våre generelle vilkår og betingelser. Våre ansatte har lang erfaring og hjelper deg gjerne med kjøpet ditt.

Åpningstider kundservice:

Mandag - Fredag: 10.00 - 17.00
Lunsjstengt 12.00 - 13.00

Telefon: +468 20 87 70, e-post:

Takk for at du handler på Sleepo.no
/Sleepos kundeservice

Showroom

Dessverre har vi ikke et showroom i Norge, men ta gjerne kontakt med oss ​​på info@sleepo.no eller ring +468208770 så kan vi hjelpe deg med prøver eller film og bilder.

Vi ser frem til å høre fra deg!


 

Spørsmål & respons

Nedenfor finner du svar på vanlige spørsmål

Hva koster leveringen 

Vi tilbyr alltid gratis frakt over 799 NOK * for forsendelser som kan sendes til Bring Pakkeombud. Handlekurver på 799 NOK eller lavere koster 89 NOK i frakt.

For større forsendelser som må sendes med hjemleveringskostnader.

a) for postnummer 0000-3999: 495 NOK

b) for postnummer 4000;7739: 595 NOK

c) for postnummer 7740-8098, 8100-8999*: 1995 NOK

d) for postnummer 9000-9169, 9180-9999*: 2495 NOK

*) Ingen leveranser til postnummer 8099, 9170-9179

Prisen som er oppgitt på kjøpstidspunktet inkluderer mva og fraktkostnader som toll og frakt.

Hur levereras min vara? 

Av miljøhensyn og god service prøver vi alltid å samlevere bestillingen din. Det er da produktet med lengst leveringstid som avgjør tidspunktet. Noen avvik kan imidlertid forekomme. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice for mer spesifikk informasjon om din bestilling.

Sleepo samarbeider med Bring og leverer kun på fastlands-Norge. 

Vi sender ikke varer utenfor Norge eller til Svalbard eller Jan Mayen.

Hvordan returnerer jeg varen min?

Hos Sleepo tilbyr vi enkel retur i samsvar med følgende:

Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet ditt, har du åpent kjøp frem til 31/1. For å benytte deg av angreretten, skal du returnere bestillingen din til oss før 31/1.

Har du hentet pakken din hos et postombud, er det en returetikett i pakken. Når returen din har nådd oss, refunderer vi tilsvarende beløp/justerer fakturaen din, eksklusiv returfraktkostnaden på 99 NOK. Eventuelle fraktkostnader ved bestilling refunderes ikke.

Hvis du har mottatt hjemlevering av varen din, vennligst send en e-post til kundeservice på info@sleepo.no for en returseddel som vi sender til deg. Når returen din har nådd oss, refunderer vi tilsvarende beløp/justerer fakturaen din, eksklusiv returfraktkostnaden på 490 NOK. Eventuelle fraktkostnader ved bestilling refunderes ikke.

Angrerett og åpent kjøp gjelder ikke for bedriftskunder.

Hvordan fungerer det med åpent kjøp?

Hvis du ikke er fornøyd med ditt kjøp, har du åpent kjøp i 14 dager. For å benytte deg av angreretten, skal du returnere bestillingen innen 14 dager med returskjemaet som følger med i pakken din, eller kontakte vår kundeservice for å få en returetikett.

Hvis du ikke vil bruke alternativene ovenfor, kan du bruke standardskjemaet for å utøve angreretten som det svenske forbrukerbyrået har produsert (se www.konsumentverket.se)

Varene må være i original stand og pakket i originalemballasje når de returneres til oss. Merk at originalemballasjen ikke skal brukes som ytteremballasje, ettersom produktet kan bli skadet og du kan få et verdiminskingsgebyr. Mer informasjon om åpent kjøp finner du i våre kjøpsbetingelser.

Hvordan klager jeg?

For å kunne hjelpe deg enkelt og raskt med reklamasjonen din hvis du har mottatt en ødelagt eller mangelfull vare, ønsker vi følgende dokumentasjon fra deg sendt til oss på info@sleepo.no.

Reklamasjon:

-Ditt ordrenummer (du finner dette i din ordrebekreftelse)
-En klar beskrivelse av problemet
-Bilder som viser feilen (e)
-Et bilde av ID-etiketten vanligvis på undersiden av produktet

Transportreklamasjon:

-Ditt bestillingsnummer (du finner dette i bestillingsbekreftelsen)
-En klar beskrivelse av problemet -Bilder på hele produktet og mangelen
-Bilder på emballasjen uavhengig av om det er fullstendig eller med skade
-Se mer info om klager beskrevet i våre kjøpsbetingelser, se her.

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Angre bestilling som ikke er håndtert

Hvis du ønsker å utøve din angrerett og håndtering av bestillingen din ikke har startet, kan du kansellere kjøpet. Hvis bestillingen din er delvis levert, og du vil benytte deg av angreretten på den delen av bestillingen din som ikke har blitt håndtert av vårt lagerpersonale, kan du også kansellere den delen av kjøpet ditt. Du kan også fjerne produkter fra bestillingen din etter at den er gjort, forutsatt at håndtering av disse ikke har startet. For å avbryte bestillingen eller fjerne produkter fra den, vennligst kontakt vår kundeservice.

Angre bestillingen etter levering

Hvis du vil utøve din angrerett på en ordre etter at lagerhåndteringen har startet, må du motta bestillingen og deretter returnere den til oss på vanlig måte. Hvis du ikke samler inn bestillingen, blir den behandlet som en uinnhentet ordre i henhold til våre kjøpsbetingelser.

Gyldighet

Avbestilling er ikke gyldig før du har mottatt en bekreftelse fra oss via e-post eller telefon.

Kan jeg utsette bestillingen min?

Dessverre kan vi ikke utsette bestillinger.

Hvorfor har jeg ikke mottatt en ordrebekreftelse?

Etter bestilling tar det bare noen minutter før du har bestillingsbekreftelsen på den angitte e-postadressen din. Hvis du ikke mottar den, ber vi deg sjekke om den dessverre har havnet i søppelposten din.

Hvis du ikke har mottatt den, vennligst kontakt oss på info@sleepo.no eller +468208770, så hjelper vi og sender ut en ny.

Har dere et showroom?

Ja, vi har et utstillingsrom på Markvardsgatan 9 i Stockholm i Sverige. Men kontakt oss gjerne på info@sleepo.no eller 08 20 87 70, så hjelper vi deg med å sende stoff- eller treprøver samt råd og tips.

Leverer dere til utlandet?

Vi leverer foreløpig kun til norske og svenske adresser.

Hvordan legger jeg en bedriftsordre?

Når du kommer til kassen, angir du postnummeret du vil at bestillingen skal leveres til og velger leveringsalternativer, deretter velger du i trinn tre om du vil fullføre kjøpet som privatperson eller selskap.

Jeg vil ha hjelp med interiørdesign og stylingtips?

Vi er et team med lang erfaring innen interiørdesign og styling og hjelper gjerne. Ta kontakt med vår kundeservice på info@sleepo.no med spørsmål og bekymringer, så kan vi sette sammen et forslag som vi vil sende deg.


 

Du har tidligere sett på

Alltid på Sleepo!

Fri frakt over 799 NOK (småvarer)
Sleepo tilbyr rask levering i hele Norge.
Åpent kjøp & ingen tollavgift
Sleepo tilbyr åpent kjøp i 14 dager
;